TALENT ME AB

REVISORSASSISTENT TILL ÄNGELHOLM

Nyhet   •   Maj 20, 2016 14:25 CEST

Älskar du siffror?

Har du drivkraften och viljan att leverera goda resultat?

Då ska du läsa vidare. Det kan vara dig vi söker!

Vår kund Helsingborg Ekonomi och Revision AB behöver förstärkning och vi söker nu en revisorsassistent för ett uthyrningsuppdrag. Du kommer att vara anställd av Talent ME Bemanning och arbeta hos vår kund i Ängelholm.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetet innebär revision av både större och mindre uppdrag där du som revisorsassistent arbetar tillsammans med erfarna revisorer. Rådgivning till kunder är en del av arbetet vilket innebär många kundkontakter och eget ansvar.

VI SÖKER DIG

För att vara aktuell för denna tjänsten ser vi att du har högskoleexamen inom redovisning och revision alternativt annan likvärdig utbildning. Du är van att arbeta självständigt och behärskar svenska väl i både tal och skrift. Du är en van användare av Excel och vi ser det som en fördel om du även har erfarenhet av Hogia Audit.

I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid personligheten. För att trivas hos Helsingborg Ekonomi och Revision är det viktigt att du är noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du har lätt för att samarbeta med andra och brinner för att leverera goda resultat.

Start: Omgående

Arbetsgivare: Talent ME Bemanning

Plats: Ängelholm

Anställningsform: Heltid under fem veckor

Lön: Enligt överenskommelse

Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta Marcus Engblad hos Talent ME på 070-2743246.

Du skickar in Din ansökan genom att klicka på knappen ansök nedan. Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökanden.Vi arbetar med löpande urval och intervjuer i denna process så välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 2016-05-29

TALENT ME är en smart, kostnadseffektiv och komplett partner vid rekrytering och bemanning