Babyshop.com

Rör på de små påkarna med fashionabel klassisk style!

Nyhet   •   Okt 28, 2010 08:36 CEST

Hummel som är ett av världens äldsta sportmodemärken ses titt som tätt på kändiseliten i USA. Sen 1923 har de gjort träningskläder med stil och kvalité och deras barnkollektioner gör inga undantag. Sport är alltid hjärtat i Hummels kollektioner även i det utökade sortimentet med modelinjer som inte är rena träningskläder.

Höstens nyheter från danska Hummel innehåller både rena klassiska träningskläder och tuffa modeplagg med den sportiga stilen. Oavsett om du är baby eller 8-år finns det plagg att röra sig och trivas i med både sprakande och diskreta färger.

Sneakers i orange och lila, haklappar i häftiga ränder, tuffa och praktiska mössor och vantar, t-shirts, bodys och huvtröjor är några exempel på härliga plagg som Hummel just levererat till nätåterförsäljaren Babyshop.se. Dock är de klassiska träningsoverallerna det som varumärket är mest känt för och det man oftast ser på stjärnorna i skvallerblaskorna. De häftiga lätt glansiga overallen i retrostil finns i brunt och blått och de mjuka bomullsvarianterna finns i färger som rosa, blått, lila och brunt. Färger för alla smaker! En träningsoverall från Hummel med de tuffa gympaskorna är nästan ett måste för alla aktiva barn med stil!

Om HummelFormulärets överkantFormulärets nederkant

Hummel är ett klassiskt varumärke som har gjort moderiktiga träningskläder sen 1923. De gör tuffa baby- och barnkläder i en sportig stil som håller länge både när det kommer till design och kvalité. Hummel är 100% danskt vilket är viktigt för dem att återspegla i alla sina kollektioner.

Om Babyshop

Babyshop.se är en av Sveriges ledande butiker för barnkläder, barnvagnar, leksaker och skötväskor. Hos Babyshop.se finns varumärken som Molo, Nova Star och Skip Hop. Idag har familjeföretaget kunder i över 20 länder och har snabbt blivit en stark aktör när det kommer till designade barnkläder.