Stockpicker AB

Säljsignaler i OMXS30 TRADING

Nyhet   •   Feb 10, 2010 22:12 CET

OMXS30-index föll under onsdagen och det negativa sentimentet syns tydligt i signalsystemet OMXS30 TRADING där ytterligare tre säljsignaler genererades idag. Därmed befinner sig 21 av bevakningslistans totalt 31 objekt i negativa trender. Även under kolumnen ”Setuper” var det säljsignalerna som dominerade. 13 negativa omslag skall vägas mot endast tre positiva. Lägg därtill 9 negativa trendbrott jämfört med tre positiva så borde stämningen på börsen vara mer än uppenbar. Trade Alerts ger dig som ingen annan analysprodukt en snabb och klar överblick av Sentimentet och trenderna på Stockholmsbörsen!

Trade Alerts är ett renodlat tradingbrev och antagligen Stockpickersmest konkreta produkt. Det är produkten som innehåller mest signaler påminst yta, allt för att du ska spara tid. Och detta är också produkten där du hittar extremt populära XACT TRADING som sedan januari 2008 har uppvisat hela +109% direktavkastning.

Tjänsten utkommer varje vardag med de färskaste signalerna för att bistå dig i din Trading.Trade Alerts innehåller en mängd fristående tradingsignaler vilka kan användas av dig som gör dina egna bedömningar av marknaden innan du köper och säljer finansiella instrument. Det som gör Trade Alerts till en spjutspetsprodukt är emellertid våra kompletta tradingsystem som anger exakta nivåer där du skall köpa och sälja.

Läs mer:http://www.stockpicker.se/products/spta/