Personal Branding Academy

Same same but different

Nyhet   •   Okt 31, 2016 13:03 CET

Jag har drivit Personal Branding Academy (PBA) i nästan 10 år och har haft förmånen att få hjälpa många företag och personer att flytta fram sina positioner med hjälp av det senaste tänket inom ledarskap, kommunikation och personal branding. Intresset för de här områdena har vuxit explosionsartat de senaste åren och nu behövs fler krafter för att möta den ökade efterfrågan.

Jag har därför, med stor glädje och tillfredsställelse, tagit in en partner i bolaget. Kristina Bexelius kommer närmast från Blendow Group där hon har varit PR- och kommunikationschef de senaste fem åren. Hon har ansvarat för varumärkesstärkande events och all extern kommunikation, byggt upp deras plattform för webb-tv och tagit fram digitala erbjudanden i form av e-utbildningar och webinars.

Vi byter nu namn till LannebergBexelius, men varumärket Personal Branding Academy kommer att finnas kvar. Där kommer du att hitta alla våra utbildningar, både de som är online och offline. Med Kristinas hjälp, kommer vi bland annat utveckla våra digitala erbjudanden så att fler kan få verktyg för hur man blir tydligare, synligare och mer attraktiv, både inom och utanför sin arbetsplats.

Allt kommer alltså att rulla på precis som vanligt - skillnaden är bara att vi nu på ett ännu bättre sätt kan hjälpa våra kunder att bli framgångsrika!

Hör av dig till oss om du vill:

• bli en välkänd och uppskattad profil inom ditt område
  • skapa en gynnsam företagskultur genom att synliggöra medarbetarna
  • stärka din digitala profil och närvaro
  • bli bättre på att tala inför grupp
  • utveckla ditt ledarskap, ditt chefsvarumärke eller stärka ditt team
  • veta mer om storytelling och varför goda historier säljer bättre än banners