Sandvik Construction

Sandvik Construction lanserar ny webbsida för mobila krossar och siktar

Nyhet   •   Dec 16, 2013 09:41 CET

Sandvik Construction lanserar en ny webbsida för sitt marknadsledande utbud av mobil kross- och sorteringsutrustning; www.sandvikmobiles.com
Webbsidan speglar den ökade efterfrågan på Sandviks mobila kross- och sorteringsutrustning världen över.

För att informera kunder som söker mobila lösningar har webbsidan fått en ren och modern layout och ett intuitivt navigationssystem, som ger snabb tillgång till produktspecifika sidor.

Käft-, kon- och slagkrossar, siktar och grovsiktar, blir alla tydligt presenterade med viktig teknisk information, videor och interaktiva 3D-modeller som visar de nyaste funktionerna och fördelarna.

I sin kommentar till den nya webbsidan säger Eugene Lyons, Marknadschef, Sandvik Mobile Crushing and Screening: "Det är avgörande att vår mobila utrustning görs synlig på internet, och utvecklingen av sandvikmobiles.com ger en presentation av utbudet av mobila produkter. Webbsidan är utvecklad efter återkoppling från kunderna och gör det snabbt och enkelt att navigera till all relevant produktinformation. Kunder får tillgång till precis det de behöver, när de behöver det", sammanfattar Eugene."

Webbsidan ska översättas til åtta språk för att tillmötesgå kunder globalt och göras tillgänglig i en mobilversion för alla typer av mobila enheter.