Saxborn Fastigheter

Saxborn Fastigheter söker kontorsadministratör/receptionist

Nyhet   •   Okt 12, 2012 09:49 CEST

Saxborn Fastigheter söker nu en kontorsadministratör/receptionist när vår Mona nu går i pension efter mer än 20 år som omåttligt populär medarbetare och kollega.

Som Kontorsadministratör är man delaktig i många olika delar av verksamhetenden och koordinerar och stöttar i många olika frågor. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att ta emot besökare på kontoret och per telefon, ha hand om hela den löpande bokföringen och boksluten, sköta administration av lediga lägenheter och avtalshantering samt ansvara för nyckelhanteringen.

Arbetsklimatet hos Saxborn Fastigheter präglas av korta beslutsvägar, en stor lyhördhet för varandra och en mycket god gemenskap. Det satsas på friskvård med olika typer av aktiviteter.

Tjänsten är rolig och stimulerande, man får vara delaktig i många olika processer blir snabbt  en viktig nyckelperson i organisationen.

Vi söker en driven, servicemedveten person som är bra på att samarbeta och som sätter värde på en god laganda. Man ska gilla utmanande arbetsuppgifter där det krävs kreativitet och tycka om nya och varierande arbetsuppgifter som kan förekomma på ett kontor.

Man behöver vidare vara van vid att arbeta självständigt och ha god initiativförmåga, samt inte ha några problem med att göra egna prioriteringar för att kunna hålla deadlines och nå goda resultat.

Vi samarbetar med rekryteringsföretaget Adecco kring rekryteringen, det är också till dem man lämnar din ansökan om man är intresserad. Annonsen hittar man på www.adecco.se och även på vår webbplats www.saxborn.se.