ScanMont AB

ScanMont AB anställer ytterligare säljare.

Nyhet   •   Feb 04, 2013 15:48 CET

ScanMont AB anställt Mikael Andersson som distriktansvarig säljare på det sydvästra distriktet. Mikael säljer värmepumpar, installationsmaterial och verktyg till Kyl- och VVS-branschen.

Han kommer närmast från en tjänst som säljare på Canon Business Center i Göteborg, där han har sålt kontorsmaskiner och dokumenthanteringssystem till företag. Mikael är en mkt positiv och utåtriktad person med stor målmedvetenhet. Han har gått på IHM Business School där han utbildade sig till Företagssäljare.

Mikael är 29 år, bor i Kungsbacka, strax söder om Göteborg, gillar att spela fotboll och åka utför på skidor, han är också en utbildad skidlärare.

Vi hälsar Mikael välkommen till oss och hans första dag var den 7 januari 2013.

Rekrytering av säljare för det Norra distriktet pågår och vi hoppas kunna presentera ytterligare en ny medarbetare inom kort.

Önskas mera information kontakta Johan Forsén, tel 0705-15 14 85, johan.forsen@scanmont.se

Om ScanMont AB.
ScanMont AB är en officiell värmepumpsdistributör för Panasonic Norden.
Vi säljer värmepumpar, installationsmaterial och verktyg till Kyl- och VVS-branschen.

Vi finns i Sävedalen strax utanför Göteborg och ägs av medarbetarna och Scanoffice Oy, en av Nordens största värmepumpsgrossister med snart 30 års erfarenhet av försäljning till kylbranschen.