Security Solution Scandinavia AB

Security Solution AB bjuder in till lunchseminarier!

Nyhet   •   Feb 01, 2011 10:24 CET

Då intresset för våra produkter och tjänster har ökat bjuder vi nu in till lunchseminarier för att mer utförligt presentera oss, vad vi kan hjälpa er verksamhet med samt våra olika produkter. I dagsläget är fyra olika presentationer inplanerade och seminarierna kommer att hållas i våra nya lokaler på Mölndalsvägen 93 i Göteborg. Det är lätt att hitta till oss men det finns en vägbeskrivning på vår hemsida för den långväga. Parkering finns alldeles utanför porten.

RISKsolution presenteras under två tillfällen. Det första är på fredagen den 25e februari mellan 11.00 och 13.00 och det andra är torsdagen den 5e maj mellan 11.00 och 13.00.

AUDITsolution presenteras torsdagen den 31e mars mellan 11.00 och 13.00.

Socrates Education Game presenteras torsdagen den 14e april mellan 11.00 och 13.00.

Efter varje presentation står lunchen serverad! Intresset är stort och platserna är begränsade så boka din plats snabbt på seminarie(a)securitysolution.se

Är du intresserad av alla produkterna men inte hinner komma på fler än ett seminarie? Hör av dig till oss, vi kan fixa det mesta!

Välkomna!