SiteDirect Professional Web Solutions AB

SiteDirect eCore - e-handel byggd på erfarenhet

Nyhet   •   Sep 12, 2014 09:37 CEST

Nu har vi samlat vår kunskap om e-handel i SiteDirect eCore där man som kund redan från start får smarta funktioner och konfigurationer som vi vet ger förutsättningar för lönsam e-handel.

SiteDirect eCore är förankrad i praktisk erfarenhet och kunskap från hundratals e-handelsprojekt som riktar sig både till konsumenter (B2C) och företag (B2B). Det ger allt man behöver för att skapa framgångsrik e-handel och marknadsföra sina produkter online. Det innebär att ledtiden förkortas och arbetet blir mer effektivt.

Självklart är SiteDirect eCore flexibelt och förberett för olika verksamheters specifika krav. Och när behoven förändras kan man växla upp och lägga till nya funktioner.

» Läs mer om eCore

Mer information:
Mikael Häggström, VD för SiteDirect Web & Ecommerce Solutions, mobil 070-374 95 03, e-post mikael.haggstrom@sitedirect.se

Om SiteDirect
SiteDirect skapar innovativa webb- och e-handelslösningar - både den tekniska plattformen och en långsiktig partner som gör att kundens verksamhet kan växa. Vi utgår från kundens affärer och deras kunder när vi tillsammans skapar en webb- eller e-handelslösning.

» Besök Sitedirect.se