Babyshop.com

Smartare design för den trendmedvetna föräldern!

Nyhet   •   Nov 12, 2010 12:10 CET

Voksi gör inte bara smarta åkpåsar som växer med barnet och anpassar sig till klimatet, utan även snygga! Babyshops senaste tillskott i kategorin för åkpåsar till barnvagnar heter Voksi Urban och är en modell de tror starkt på av många anledningar.

Voksi kommer ursprungligen från Norge där de liksom vi här i Sverige vet hur viktigt det är att kunna anpassa sig till vädret som kan slå om med snabba ryck. De har sedan 1986 arbetat fram bästa naturmaterial för sina produkter som både värmer och andas precis som man önskar. Underdelen i ull värmer vintertid och svalkar på sommaren, medan överdelen består av dun och fjädrar som värmer och samtidigt släpper ut överskottsvärme så barnet alltid har en behaglig temperatur. En påse man gärna gosar in sig under!

En ytterligare smart detalj är att man får med två olika överdelar till påsen som byts i takt med att barnet växer. Detta gör att man med den största överdelen kan använda påsen ända in i 5-års-åldern om så önskar.

Det som gör Voksipåsen till en favorit även bland barnen är att den har en avtagbar kudde som är formad som en söt pingvin!

Åkpåsarna från Voksi finns att köpa på Babyshop.se i flera stilrena färger som senapsgul, brun, svart, grå, beige samt en smakfull dov rosa. Perfekt julklapp till småbarnsföräldern, som håller länge i storlek och design!

Om Voksi

Voksi är ett norskt märke sedan 1986 som producerar praktiska och fina barnprodukter. Voksi har valt att bara använda naturmaterial i sina produkter och strävar efter att lämna minsta möjliga avtryck på miljön under sin produktion.
Deras attityd är att endast det bästa är bra nog för deras produkter och för våra barn.

Om Babyshop

Babyshop.se är en av Sveriges ledande butiker för barnkläder, barnvagnar, leksaker och skötväskor. Hos Babyshop.se finns varumärken som Molo, Nova Star och Skip Hop. Idag har familjeföretaget kunder i över 20 länder och har snabbt blivit en stark aktör när det kommer till designade barnkläder.