I Secure Sweden AB

SOC-tjänster

Nyhet   •   Okt 15, 2012 09:46 CEST

ISecures SOC-tjänster möter våra kunders behov av en kompetent och oberoende leverantör av drift- och analystjänster.

De produkter vi arbetar med är gjorda för att leverera mycket information, men utan en bra analys och sammanställning riskerar det viktiga att försvinna i mängden. Vi hjälper dig med analys och rapportering på det som sker. Vi larmar vid allvarliga incidenter och erbjuder vår expertkompetens för utredning och hantering.

För att säkerställa ett långvarigt värde från den tekniska produkten behöver den förvaltas och förädlas på ett bra sätt över tid. ISecure kan ta hand om den tekniska driften och förvaltningen av din produkt, utan att ditt känsliga data lämnar din egen miljö.

ISecure erbjuder också utökad support för de produkter vi tillhandahåller. Vi ger dig lokal kompetens på svenska, support på din unika konfiguration, och information om produktnyheter och uppdateringar.

För kunder med begränsade resurser för att själva hantera sina produkter finns också färdigpaketerade tjänster inom logghantering och malware protection. Här levererar vi ett helhetsåtagande med produkt, drift och analys.

Läs mer om våra olika tjänster nedan