Sourcecom

Sourcecom förstärker Interactive Intelligence samarbetet med Senzum som ny partner

Nyhet   •   Mar 01, 2012 17:58 CET

"Senzum har lång erfarenhet inom Interactive Intelligence’s CIC-miljö och då vi på Sourcecom levererar tjänster med fokus på kvalitet är det viktigt för oss att knyta an oss sammarbetspartners som kompletterar den egna expertisen."

- Peter Linnér, VD Sourcecom Unified Communication

"Valet att ansluta till partnerskapet med Sourcecom var ganska enkelt. Tidigt såg vi att vi tydligt kompletterar varandra vilket skapar en stark expertis och erbjudande i marknaden.
Senzum har traditionellt lång erfarenhet av drift- & supporttjänster. Sourcecom har en tydlig skärpa i externa kommunikationslösningar inkluderat IT-projektledning. Detta är tillsammans ett starkt fundament för att förstå kundens förutsättningar samt därefter utveckla en träffsäker och individuell lösning.
"

- Henrik Tegelström, CEO på Senzum Group AB

Om Senzum

Senzum är ett Nordiskt support- och kundutvecklingsföretag som erbjuder IT-tjänster och outsourcade supporttjänster. Bolaget grundades 1994 och har huvudkontor i Linköping samt ytterligare ett operativt kontor i Malmö. Bolaget har ca. 90 anställda varav majoritet arbetar med tekniska supportuppgifter inkluderat täckning för de Nordiska språken. Målet med Senzums tjänster är att tydligt påvisa värdehöjande aktiviteter med fokus på ökad kundmarginal. Tjänsterna är således viktade mot utveckling och förändring – något som sannolikt bidragit till priser och utmärkelser under åren.
Mer information: www.senzum.com

Kontakt

Peter Linnér, VD Sourcecom Unified Communication | 08 562 230 35 | peter.linner@sourcecom.se
Henrik Tegelström, CEO Senzum Group AB | 013 479 0101 | Henrik.Tegelstrom@senzum.com