Maria.com

Spela Irish Open Live med Maria poker!

Nyhet   •   Jan 21, 2010 18:54 CET

Nu har du chans att vinna ett pokerpaket på Maria Poker till Irish Open Live som spelas i Dublin. Paketet är värt hela 5000 euro!

Irish Open spelas på Burlington Hotel I Dublin mellan den 2 och 5 april 2010, kvalturneringarna startade den 4 januari. Veckofinalerna spelas varje onsdagkväll, och vi ger garanterat bort två pokerpaket till ett värde  av 5000 euro vid varje final. Varje veckofinal har en buy-in på €675 + €50, men vi erbjuder även dagligen poker-satelliter med en buy-in från €7.50.

Ett paket till Irish Open (värde 5000 euro) innehåller:
- Inköp till huvudturneringen
- 5 nätter på Burlington Hotel
- 1,000 euro för resa och omkostnader

Här hitter du en översikt över kvalen till denna pokerturnering.

Finalen för de som har kvalat in via pokersatelliter kommer att spelas den 17 mars 2010.

Hur spelar jag?
Det är enkelt! Logga in på Maria Pokers pokerklient. Välj därefter ”Schemalagda Turneringar” i pokerlobbyn,  under “Satellites” hitter du  Irish Open.

Vi ses vid pokerborden!

Regler och villkor
- Varje spelare kan endast vinna ETT paket till Irish Open.
- Spelaren måste vara 18 år för att kunna spela denna turnering.
-
Det är vinnarens ansvar att se till att alla nödvändiga resedokument är i ordning, innan resan. Det finns annars risk för diskvalifikation från turneringen. Vi ger oss rätten att när som helst ändra dessa regler och villkor.

Om Maria Poker
En ny produkt i Maria portföljen är Maria Poker. Maria Poker riktar sig mot en kvinnlig målgrupp och ingår i Microgamings nätverk för poker online tillsammans med Unibet. På Maria Poker kan du spela Texas Hold’em och Omaha samt pokerturneringar med eller utan ”re-buy”. Vissa tuneringar kommer också med ett spännande ”double buy-in” alternativ som tillåter spelarna att köpa dubbelt så många startmarker i ”re-buy” turneringarna. Det finns även dagliga ”freerolls” för den som vill testa utan att spela poker om riktiga pengar. Maria grundades 2006 och finns idag på 25 olika språk och ägs av Unibet Group som är noterat på NASDAQ OMX Nordiska Börs i Stockholm.