St George

St George först i Sverige att visa upp nya PeepHole Viewer!

Nyhet   •   Feb 16, 2011 17:20 CET

PeepHole Viewer – Den elektroniska dörrkikaren är en populär produkt med stor skärm där du kan se vem som står utanför din dörr utan att behöva stå tryckt mot själva ytan, dörrkikaren är också mycket enkel att montera
själv och på bara fem minuter höjer du säkerheten!

Nu kommer en ny modell; PeepHole Viewer 1330! Den har större skärm, inspelningsmöjligheter, utmärkt rörelsesensor och ökad ljuskänslighet. Varje gång någon trycker på ringknappen tas en bild av den som står
utanför dörren men även vid en knackning reagerar PHV1330!

PHV1330 kommer visas upp för första gången i Sverige under Äntligen Hemma Mässan i St Georges monter C:23. På mässan tar vi emot förbeställningar till ett attraktivt pris, missa inte chansen!

Om St George
St George (www.stgeorge.se)är ett av Sveriges ledande säkerhetsföretag med fokus på hem‐ och konsumentsäkerhet. St George erbjuder en tryggare vardag genom att erbjuda produkter och tjänster som ökar säkerheten, framförallt i förebyggande syfte, som till exempel skalskydd (dörrar och lås), inbrottslarm, brandskydd, överfallslarm och första hjälpen. St George vänder sig i första hand till bostadsägare, familjer och småföretag med ambitionen att kunna erbjuda sina kunder en lättillgänglig och kostnadseffektiv helhetslösning, vilket omfattar förutom ett brett produkt- och tjänsteutbud även kompetent rådgivning, professionell installation och service.