St George

St George ställer ut på Stockholmsmässan!

Nyhet   •   Okt 07, 2010 10:27 CEST

Den 7-10 oktober ställer St George ut på hem 2010 och Hem & Villa i monter A09:11 i mässhall A på Stockholmsmässan.

Vi tycker att säkerheten måste få bli en större del av inredningen i hemmet, så därför kommer vi att visa upp våra allra snyggaste och designade säkerhetsprodukter, såsom svarta, vita och kromade brandsläckare, unika specialdesignade brandfiltar i fyra olika mönster, sexkantade brandvarnare och coola ringklockor från Jacob Jensen, multifunktionella brandsläckarskåp, Brighthandles, hemlarm i din favoritfärg med mera. Och allt har du möjlighet att handla på plats!

Dessutom kommer våra säkerhetsrådgivare att finnas på vår monter under hela mässan för att svara på dina frågor om inbrottsskydd (lås & larm) och brandsäkerhet, barnsäkerhet samt personlig säkerhet.

En tävlig kommer att äga rum i vår monter under mässdagarna, där vinnaren får ett mycket fint pris som går i säkerhetens tecken, såklart!

Kom och besök oss i monter A09:11 och prata med våra montörer, säljare och säkerhetsexperter. Vi finns på plats under hela mässan! Öppettider 7-10 oktober:

• Torsdag kl 10.00-19.00
  • Fredag kl 10.00-18.00
  • Lördag kl 09.00-18.00
  • Söndag kl 10.00-17.00

Det är lätt att hitta till Stockholmsmässan som ligger 9 km söder om Stockholm city, adressen är Mässvägen 1 i Älvsjö. Lättast tar du dig dit med bil eller med pendeltåg till Älvsjö station, endast 9 minuter från Stockholms Central.

Om St George
Säkerhetsföretaget St George erbjuder hela spektrat av kompletta och effektiva säkerhetslösningar som resulterar i en tryggare vardag. St George har sedan starten 2002 haft hundratals bostadsrättsföreningar som kunder och således en gedigen erfarenhet och kunskap om bostadsrättsföreningarnas säkerhetsfrågor och -behov.

Hos St George finns noggrant utvalda kvalitetsprodukter som uppfyller de höga kraven och rekommendationer som ställs av försäkringsbolag och intresseorganisationer som Svenska Stöldskyddsförening (SSF). St George erbjuder även rådgivning, installation och service.

St George har gett säker handel en ny innebörd. Och just därför vann företaget Årets e-handel i Retail Awards 2010, ett pris Svensk Handel och Dagens Handel instiftat för att uppmuntra till nytänkande och kvalitet inom handeln.