RemoteX Technologies AB

Stark kundtillströmning under starten 2010

Nyhet   •   Feb 05, 2010 14:54 CET

En bra start på 2010 – RemoteX välkomnar nya kunder och tilläggsbeställningar under januari 2010

RemoteX har under slutet av 2009 och i starten av 2010 upplevt en radikalt ökad kundtillströmning jämfört samma period förra året. Vi kan därför med nöje och stolthet meddela att följande progressiva företag har blivit nya kunder på RemoteX mobila arbetsordersystem tillsammans med befintliga kunder som utökat sina abonnemang, alla under januari:

Grubbe Ventilation AB, Rörinspektion i Karlstad AB, MARK Fastighet Mälardalen AB , Sandins El i Anderstorp AB, S&Q Bygg utökar med fler licenser,  Klimat & Automatik kontroll AB,  Energimannen AB , Billy Spiik's El AB, ML-Service Öresund AB, Lisu Larm System AB tecknar förlängt abonnemang, Logistikbolaget i Sverige AB, Uppsala Hiss Montage & El AB, Säkerhetsmontage Stockholm AB (Secor), Samuelssons Fastighetsservice AB utökar, ABC Gasol AB, Rörinspektion i Karlstad AB, Uppsala Kommun har utökad lösningen och BoTeknik i Norrköping AB som förlänger sitt abonnemang med ytterligare 3 år.

- ”Kundtillströmningen vi sett i januari tycker jag bekräftar att företag på vår marknad laddar och förbereder sina bolag för en kommande högkonjunktur. Med vår lösning kan de automatisera sina affärsprocesser och frigöra tid för ökad fakturering och bättre kundservice. Ett mobilt systemstöd ligger helt enkelt rätt i tiden, säger Stefan Multing, Marknadschef på RemoteX Technologies.

För ytterligare information om RemoteX, vänligen kontakta

Stefan Multing, Marknadschef, RemoteX Technologies AB

E-post: stefan.m@remotex.se. Telefon: + 46 +46 8-559 23 530, Mobil + 46 702 139 259

Hemsida: www.remotex.se eller www.remotex.com