StoreOnNet

Större sortiment av luftfuktare hos StoreOnNet!

Nyhet   •   Dec 29, 2011 15:30 CET

StoreOnNet har ytterligare breddat sortimentet av produkter för fastighetsdrift genom att utvidga sortimentet av luftrenare, luftfuktare och luftavfuktare. Detta genom att utvidga samarbetet med AOS och Bonecos grossist. -När det gäller fastighetsprodukter som rör inomhusklimat är det viktigt med kvalitet. Därför är vi glada att kunna erbjuda dessa starka varumärken som markerar hög kvalitet, säger Hans Edlund, vd på StoreOnNet.

För att få en behaglig inomhusluft bör man använda en luftfuktare. Framförallt under vintermånaderna uppstår ofta torr luft i uppvärmda rum. Följderna av för torr luft är torra slemhinnor med ökad förkylningsrisk, torr hud, ostämda musikintrument, sprickor i trämöbler och parkettgolv.

En av de nya produkterna är den stilrena luftfuktaren Fred, hög prestanda, bra funktion och slående snygg design. - För många av våra kunder är luftfuktning eller luftavfuktning en viktig fråga för att deras personal och produkter skall må bra i lagermiljön, säger Hans Edlund.

Produkterna från AOS och Boneco är kända för sin stiliga design. AOS har vunnit designpriset "Red Dot Design Award".

För mer information, kontakta:
Hans Edlund, VD
Telefon: +46 (0)70 863 21 16
E-post: hans@storeonnet.se
www.storeonnet.se

Om StoreOnNet
StoreOnNet tillhandahåller stödprodukter för lager, industri och fastighetsskötsel. StoreOnNets vision är att vara det självklara valet för den som är i behov av en lämplig produkt inom dessa områden. Detta genom att erbjuda ett relevant sortiment, bra priser, och det enklaste sättet att handla.