Supersavertravel

Stor fototävling på Supersavertravel

Nyhet   •   Okt 02, 2012 06:32 CEST

Idag startar internetresebyrån Supersavertravels fototävling. Deltagarna laddar upp sina bästa semesterbilder och har chansen att vinna resor till USA och Turkiet. Varje vecka utses även ”veckans bild” där vinnaren får ett resepresentkort och äran att pryda Supersavertravels omslagsfoto på facebook.

Tävlingen hålls på Supersavertravels hemsida och pågår mellan 2 oktober och 9 november.
Deltagaren laddar upp sin bästa semesterbild  och det är en utvald jury som tillsammans utser vinnarna. En gång i veckan väljs ”veckans bild” ut och syns då som omslagsbild på Supersavertravels facebooksida.

- Vi vill komma närmre våra kunder, få en inblick i deras upplevelser och samtidigt få dem att känna sig engagerade. Det är roligt att få dela med sig av sina semesterbilder och ha möjligheten att vinna otroligt fina priser, säger Marléne Wallberg, Marknadsdirektör på Supersavertravel.

På tävlingssidan finns alla uppladdade bilder, där kan de som vill gå in och rösta på sin favorit. För att favoritbilden ska få många röster och hamna högt upp på topplistan är det en fördel att dela den på de sociala nätverken.
När tävlingen avslutats väljs pristagarna ut med hänsyn till ”veckans bild” och topplistan. De tävlande kan delta med flera bilder för att maximera chansen att vinna.

Vinsterna
Varje vecka utses en vinnare som vinner ett resepresentkort och äran att ha sin bild som omslagsbild på facebook.

Den deltagare som har den bästa semesterbilden vinner en flygresa till valfri destination i USA.
Andra och tredjepristagarna får flyga till Turkiet då andrapriset är en flygresa till Antalya och tredjepriset en flygresa till Istanbul. Flygresorna sponsras av Turkish Airlines och gäller för två personer. Fjärdepristagaren vinner ett snyggt ipadfodral från Bagasi.se.

Läs mer om tävlingen på Supersavertravels svenska sida >>>

Läs mer om tävlingen på Supersavers danska sida >>>