TrueSec AB

Studiematerial med Windows 8 expert

Nyhet   •   Jun 07, 2013 10:50 CEST

Har du stenkoll på nyheterna i Windows 8? Om inte har nu en av Sveriges främsta tekniska föreläsare och instruktörer Michael Anderberg tagit fram exklusivt material i form av filmer och bloggposter för att utbilda IT-Sverige i samtliga nyheter och funktioner i Windows 8.

Michael Anderberg är expert på IT-infrastruktur med spetskunskaper inom Windows 8 och är en av Sveriges främsta tekniska föreläsare. Baserat på erfarenhet från kunduppdrag och samlade lärdomar från att ha arbetat med produkten, producerar han nu studiematerial att dela med sig utav och för att utbilda IT-Sverige.

Samtliga videofilmer, bloggposter och dokument börjar på användarnivå, men blir alltmer tekniska efter hand. För att komma till materialet se länkar nedan:

Videofilmer(YouTube): http://bit.ly/11lkvEo
Blogg: www.michaelanderberg.se

Eller är vill du ta ett steg längre och få stenkoll på nyheterna i Windows 8.1?

Kolla in TechNet bloggen http://technet.microsoft.com/en-US/windows/dn140266.aspx?ocid=wc-bl-sprblog
Microsofts YouTube-video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VQb5caeSo00

Om TrueSec AB

TrueSec AB är ett av sveriges främsta konsultbolag inom IT-säkerhet och IT-infrastruktur.

TrueSec har samlat några av Sveriges mest framstående experter med spetskunskaper inom IT-säkerhet, IT-infrastruktur och Utveckling för att kunna erbjuda helhetslösningar, hålla i work-shops och utbildningar för företag och myndigheter med högt säkerhetsfokus.

TrueSec AB är dotterbolag till Wintel Group, där även bolagen TrueSec Inc.,AddLevelUC Aware samt LabCenter Sverige AB ingår.

Jenny Gustafsson, Pressansvarig TrueSec
Email: jenny.gustafsson@truesec.se, telefon: 0709-18 30 14