Sveriges Kockar AB

Sveriges Kockar™ introducerar Event

Nyhet   •   Jul 18, 2013 12:36 CEST

Sveriges Kockar är mer än professionella kockar och restaurangpersonal. Nu lanserar vi området Event, vilket fokuserar på att erbjuda helhetslösningar för både privat- och företagskunder. För oss handlar event om att förmedla en upplevelsebaserad känsla, som ger ett bestående intryck. Alla delmoment ska samstämmigt förmedla samma budskap. Ju mer originella de är; desto större påverkan. Därav är det av största vikt för oss att säkerställa vilka målsättningar ni har innan vårt arbete börjar.

Då vi redan genomfört events för några av de största företagen i Sverige, har vi sett positiva synergieffekter mellan våra övriga affärsområden, vilket gör att prislappen oftast blir lägre jämfört med liknande företag. Dessutom har vi rekryterat några av de främsta inom eventområdet i landet, vilket innebär att vi har resurser och kompetens att genomföra alla typer av arrangemang över hela landet. Vi är inte störst inom eventområdet, men vi garanterar att vi är ett av de mest engagerade företagen och garanterar leveranskvalité, säger företagets VD Daniel Fogmark. Dessutom ligger affärsområdet helt i linje med våra expansionsplaner.

- Vi uppnår de bästa resultaten när vi deltar i planeringsstadiet. Detta då vi ser det hela tiden, aktiviteter genomförs utan ett definierat syfte och målsättning. Oavsett om det är ett större arrangemang som ett mindre så måste det finnas en målsättning och ett syfte. Inte bara göra det för att det ska göras, vilket ofta leder till ett mediokert resultat.

För mer information gällende området så besök www.sverigeskockar.se/event.php