Stockpicker AB

Swing Traders kunder tjänade pengar när börsen rasade!

Nyhet   •   Feb 04, 2010 19:32 CET

Stockpicker Swing Trader är en spjutspetsprodukt vars mål är att generera de bästa tänkbara affärsförslagen till kunderna. Vi arbetar systematiskt vi efter metoden Marknad - Sektor- Bolag. Ett tydligt exempel på detta såg vi idag! Vi konstaterade redan igår i vår tekniska analys att OMXS30-index borde stå inför en rekylfas efter den senaste uppgången. Vi fastslog även att Banksektorn gav de starkaste indikationerna för nedgång idag.

Med hjälp av vår tekniska analysarsenal tog vi fram två objekt för blankning nämligen Swedbank A och SEB A. Båda dessa aktier effektuerade sina respektive säljsignaler och utvecklades helt enligt våra prognoser. Blankningen i Swedbank A genererade + 4,3 procent medan SEB A genererade + 4 procent. Vi ser en dessutom fortsatt uppsida i båda dessa positioner inför morgondagens session.

Swing Trader är tjänsten för dig som vill tjäna pengar på kort sikt! Produkten är utformad för aktiva placerare som vill få ett försprång på dagens volatila aktiemarknad. Tjänsten är unik i Sverige och utkommer flera gånger dagligen via html-mail samt SMS! Har du frågor om produkten är du välkommen att kontakta ansvarig utgivare på henrik.jonsson@stockpicker.se
.