Aktiebolaget Systemstöd

Systemstöd levererar e-handel till Bonnier

Nyhet   •   Nov 04, 2016 10:34 CET

Flera logistikföretag inom Bonnier har tecknat avtal med Systemstöd om leverans av ny e-handelsplattform, med applikationer för e-handel samt affärsstöd och funktioner för tredjepartslogistik.

Den första leveransen sker till det finska företaget Porvoon Kirjakeskus Oy som erbjuder och hanterar olika logistiktjänster inom kommissionsförsäljning och distribution åt bokförlag på den finska marknaden.

Leveransen omfattar e-handel och kommissionärernas försäljningsrepresentanters funktioner för att lägga order mot slutkund på sitt eget sortiment hos Porvoon Kirjakeskus Oy. Dessutom logistikkundernas funktioner för att begära distribution av sina varor samt registrera beställningar för inleverans till Porvoon Kirjakeskus lager. Produktionsstart för lösningen är i december 2016.

E-handelsplattform integrerad med Jeeves affärssystem

E-handelsplattformen är framtagen av Systemstöd och baseras på Orchard CMS och integrerad med Jeeves affärssystem. Systemstöd har utvecklat flera kommersiella webbapplikationer för bland annat e-handel, CRM, tidredovisning och fältservice integrerade med Jeeves affärssystem på denna plattform.

Läs mer om Systemstöd levererar e-handel till Bonnier här >