Avantime

Tack alla kunder och partners för ett framgångsrikt 2012!

Nyhet   •   Dec 20, 2012 10:07 CET

Eftersom marknadsledande forskning och visionära tankar ligger oss varmt om hjärtat, så har vi i år valt att inte ge några julklappar till anställda, kunder och partners. Istället skänker vi 25 000 kronor till förmån för Radiumhemmets cancerforskning.

Radiumhemmets forskningsfonder har några av de mest framstående cancerforskarna i Sverige. Deras forskning resulterar inte bara i en ökning av överlevnadschanser utan också bättre behandlingsmetoder som förbättrar livskvaliteten för alla som måste leva med cancer.

Om ni vill hjälpa oss att bidra ytterligare kan ni göra det genom att sms:a ”Cancer” mellanslag ”önskat belopp” till 72 970. De belopp ni kan välja mellan är 20, 50, 100 eller 200 kr. Mer information om Radiumhemmet och hur de bidrar till cancerforskningen hittar ni på deras hemsida och på Facebook.

Vi vill också ta tillfället i akt och berätta om några större förändringar vi genomfört på Avantime under året som varit. Vi har bland annat förbättrat vår projektprocess, fortsatt växa inom Helpdesk/förvaltning, expanderat vårt SharePoint-team samt bytt kontor i Luleå och Örebro. Vi har lanserat ett nytt affärsområde inom filmproduktion, Avantime Media Production, för att ytterligare stärka vårt åtagande som fullservicebyrå. Under 2013 kommer vi även att dra igång på allvar med vår nya produktionsenhet i Nanjing (Kina) och med expansionen i Norge.

Nu lägger vi 2012 bakom oss och ser fram emot ett minst lika utmanande, spännande och framförallt roligt 2013.