Cash IT

Tack för oss, Företagssalongen!

Nyhet   •   Sep 12, 2014 10:47 CEST

Cash IT gillar Värmland. Så är det. Och igår var Värmlands finaste företag på plats i det majestetiska Bankpalatset. Det är Närverkets chef Jacob Lund som arrangerade det hela tillsammans med produktionsbolaget Make My Day och vår lokalavis NWT.

Salongen öppnades av den värmländska landshövdingen Kenneth Johansson. Han pratade om närheten till Norge och kallade Värmland möjligheternas län. Dessutom fick vi några peppiga ord från KDs Peter Kullgren (representant från Karlstads Kommun) innan det hela drog igång.

Under dagen var det ett jämnt flöde av besökande, alla inom företagsvärlden, från organisationer eller den offentliga sektorn. Vår säljchef Anders Bergwall fick många tillfällen att göra det han gör allra bäst, nämligen demonstrera hur vårt kassasystem jobbar ihop med marknadens ledande ekonomisystem.

Det blev också tid till att lyssna på några föredrag. Vi hann med Bulldozer Reklambyrås föredrag i regi av Marknadsföreningen i Värmland där Pontus Rolandsson (kreatör, producent och regissör) pratade om den Guldvargenvinnande kampanjen "Finns Gud?". Dessutom lyssnade vi på Manpower prata om trender och tendenser på arbetsmarknaden.

Tack till alla som bidrog igår! Vi ser redan fram emot nästa rond.