TALENT ME AB

Nyhet   •   Maj 07, 2014 15:31 CEST

Inom Exal Group skapar vi varumärken som blir nya företag. Parallellt med uppbyggnadsprocessen letar vi efter duktiga och talangfulla människor som får ansvar för att utveckla verksamheten vidare. Målet är att företagen ska växa och få betydelse både för de som ska jobba inom det och för kunderna. Samtidigt som den som driver ett företag utvecklas och växer som människa.

Talent Me – arbetsförmedling online

Nu tar Talent Me, ett av våra varumärken, klivet till ett självständigt aktiebolag. Talent Me är en digital mötesplats som förenklar rekryteringsprocessen och på ett kostnadseffektivt sätt hjälper företag och sökande att hitta det de söker hos varandra. Kalla det gärna arbetsförmedling online. Vi säger rätt person på rätt plats.

En annan syn

På Exal Group tror vi oss ha en lite mer annorlunda syn på livet än i många andra företag. Vi tror att varumärken och människor på många sätt fungerar på liknande sätt. Det finns ett frö, en tanke, en dröm. Vi ser vår roll som samhällsbyggare, även om det är i det lilla. Vi ger enskilda människor chansen samtidigt som vi skapar arbetstillfällen för många fler.

VI GÖR DRÖMMAR TILL VERKLIGHET

Exal Group