Housetropez Studio

TEGELBRUKET PRESENTERAR STOLT TROFAST FREDAGEN DEN 15 FEBRUARI!

Nyhet   •   Feb 03, 2013 22:55 CET

Tegelbruket presenterar TROFAST fredagen den 15 Februari.

Trofast är den hetaste up n' coming artisten i Sverige just nu. Den tatuerade unga killen har under några års tid byggt upp en stadig fan base & skapat sig ett namn och varit ute & spelat runt om i vårt avlånga land. Han har öppnat upp för artister som Danny saucedo, Ison & Fille, Afasi&Filthy mfl. Han flyttade från Småland till Stockholm sommaren 2011 för att satsa på musiken fullt ut. Våren 2012 skrev han på kontrakt för SoFo Records & släppte sin första singel "Vi Hade Allt" via skivbolaget som blev topp 3 på den totala iTuneslistan & populär på Spotify.

Trofast är känd för att vara en duktig live-artist, & med sin rykande heta singel "Håll Om Mig Nu (Så står jag kvar) som släpptes 30:e Januari & hade premiär hos Sanna Bråding på Metropol 93.8, + fler låtar i bagaget kommer han bjuda på show här på Tegelbruket, tillsammans med dansarna Ismail "Isse" (The voice streetdance school) & Jonas Valdes!

Det kommer bli en fullspäckad kväll som ni inte vill missa!

Varmt välkomna in till oss i värmen önskar

Tobias Fischer med personal!

Biblioteksgången 1 | Fre 15/2 | 22:00-03:00 | 100:- | 18år

PREMIÄR HOS SANNA BRÅDING: Trofast spelar nya singeln "Håll om mig nu

Event på Facebook:

Trofast har ett unikt samarbete med Artistconnector, ett promotionbolag som arbetar med marknadsföring, försäljning, distribution och konsertarrangemang.