Sveriges Kockar AB

Unika presenter och bröllopsgåvor

Nyhet   •   Maj 02, 2014 20:19 CEST

Att hitta exempelvis en bröllopspresent eller en födelsedagspresent kan vara både svårt och tidskrävande. Det ska vara något med tanke, gärna unikt och något som brudparet har glädje. Sveriges Kockar erbjuder unika matupplevelser som ger ett bestående intryck.

Bröllop , födelsedagar, jubilarer är för det mesta en härlig tillställning för alla inblandade, få tillfällen präglas av lika mycket kärlek eller nostalgi. Som gäst känns det ofta viktigt att ge en present som brudparet ska ha glädje av, som de inte redan har och som de helst inte får av flera andra gäster.

Matupplevelse som gåva är inte helt ovanligt, många har redan upptäckt fördelarna med att ge bort en upplevelse. Det är en ofta uppskattad present, går förhållandevis snabbt och enkelt att köpa och det gör inget om de får samma present av flera gäster. Dock är det få företag som erbjuder endast upplevelser med en röd tråd av mat och dryck, säger Daniel Fogmark - VD för Sveriges Kockar.

Speciellt våra presentkort har ökat oerhört i popularitet, då de gäller på hela vårt sortiment, och mottagaren kan själv välja vad han vill ha fortsätter Daniel.