eQuals AB

Unikt utbildningsutbud hösten 2012!

Nyhet   •   Aug 21, 2012 15:13 CEST

Vill ni se vilka möjligheter och hinder som finns med jämställdhet och mångfald? Vill ni veta vilka hälso- och ekonomiska vinster som följer en investering i arbetet för bättre mångfald, jämställdhet och arbetsmiljö?

Boka inspiration på er kick-off, sammankomst eller möte!
Tel. 08-684 293 00 eller maila >>

Mångfald, Jämställdhet, Likabehandling och Icke-diskriminering
- Värderingar, Verksamhetsnytta, Metod

Våra egna attityder och värderingar påverkar hur vi agerar och interagerar- som kollega, chef och organisation. Du får kunskap om hur det påverkar en inkluderande miljö som bidrar till ökad verksamhetsnytta och en metod att arbeta efter. Du får även kunskap om gällande rätt. Kursinfo >>

Mer av eQuals kursutbud:

Psykosociala Arbetsmiljön - Bättre arbetsmiljö >>

Kategorisering och Gällande rätt - Teori och Praktik >>
Mångfald och Jämställdhet - "Big business"! >>
Attrahera och Rekrytera Knatte, Fnatte och Blatte, Ronja Rövardotter eller Ali Baba! >>

Föreläsare och kurshållare: Gina Sharro

Gina Sharros kompetens är unik och oslagbar. Hon är utbildad jurist och arbetar sedan 2005 som konsult med utbildning, organisations- och ledarskapsutveckling inom mångfald, jämställdhet och arbetsmiljö, såväl inom privat som offentlig verksamhet. Som expert på området driver hon idag eQuals AB och har stor erfarenhet av att utbilda, föreläsa och leda seminarier och utvecklingsprocesser. Gina är uppvuxen i Beirut. Hennes bakgrund och ”den livsresa hon har gjort” har bidragit till hennes erfarenheter och förståelse för mångfaldsarbete. Gina lever efter devisen ”Ha roligt, var kreativ och lev passionerat”.

eQuals är en konsult- och juristbyrå som bistår arbetsplatser med allt i från att initiera arbetet med mångfald, jämställdhet och arbetsmiljö till att implementera och utvärdera arbetet, samt säkra kompetensutvecklingen. Vi bistår er även med juridisk kompetens inom arbetsrätt, arbetsmiljö och diskriminering.

Låt oss börja™ ...

www.equalsab.se