Mitel Sweden AB

Usergroups sätter kundernas synpunkter i fokus

Nyhet   •   Apr 25, 2013 08:00 CEST

Aastra har en lång tradition av att arbeta nära kunder och tillsammans förbättra såväl produkter som tjänster. I denna anda deltar Aastra kontinuerligt i kundevents i form av Usergroups där kunder kan träffa såväl representanter från företaget som andra aktörer. Här vädras synpunkter, erfarenheter delas, nya produkter demonstreras och seminarier arrangeras.Aastra har en lång tradition av att arbeta nära kunder och tillsammans förbättra såväl produkter som tjänster. I denna anda arrangeras kontinuerligtUsergroups där kunder kan träffa såväl Aastra som andra aktörer. Här vädras synpunkter, erfarenheter delas, nya produkter demonstreras och seminarier arrangeras.

Nedan berättar vi mer om två av våra senaste Usergroups.

MX-ONE Usergroup (19-20 mars)

19-20 mars samlades traditionsenligt medlemmarna i MX-ONE Usergroup för två dagars nätverkande, demonstrationer och presentationer av Aastra och ett antal andra aktörer. Aastra arrangerade ett 10-tal seminarier och presentationer där demonstrationen av BluStar-ekosystemet drog många blickar till sig. Seminariepasset om virtualisering var en annan välbesökt och uppskattad presentation. Ovan kan ni se ett av passen som arrangerades under dagen som handlade om hur Lync och MX-ONE kan integreras med varandra för att leverera den bästa kundupplevelsen.

Mycket annat från MX-ONE Usergroup finns på Aastras YouTube-kanal: http://www.youtube.com/user/AastraSweden

Solidus eCare Usergroup (18-19 april)

Under Solidus eCare Usergroup samlades 42 medlemmar och 15 olika företag för att dela med sig av erfarenheter och lära av varandra. Fokus under dagarna låg på hur får man ut det mesta ur Aastras multimediakontaktcenter Solidus eCare. Under dagen fick kunder berätta om smarta integrationer som gjorts gällande inspelning, effektivare och utökad rapportering, e-post och screen-popintegrationer. Aastra visade även under dagen upp den nya versionen av Solidus eCare som släpps i maj. I filmen ovan kan du också se presenationen om nya Solidus eCare.