TALENT ME AB

V.E.S.P.A SÖKER EN DRIFTANSVARIG

Nyhet   •   Maj 11, 2016 11:17 CEST

V.E.S.P.A är en italiensk restaurang som finns runt om i södra Skåne med högt tempo och förstklassig service. Klientelet är allt från grupper av vänner till familjer, deras hemtrevliga miljö är inbjudande för alla. Rollen som driftansvarig på V.E.S.P.A innebär att du tillsammans med en kollega har ansvar över 7 restauranger. Ni arbetar parallellt med att samordna drift av restaurangerna samt hålla personal och ledning uppdaterade.

För att passa i rollen:

Är du troligtvis en positiv person som stöttar och inspirerar, du har lätt att motivera och skapa god stämning inom större och mindre grupper. Du är anpassningsbar till nya miljöer och har lätt att samarbeta med andra. För att du ska trivas med rollen krävs det att du gillar att ha många uppgifter samtidigt, stora som små.

Som driftsansvarig på V.E.S.P.A agerar du både koordinator samt ansvarig för den dagliga verksamheten. Du ska vara resultatinriktad, initiativrik och ha lätt att komma med kontinuerliga förbättringsförslag. Arbetsuppgifterna innebär bland annat:

Bevaka varumärket på plats vilket innefattar att styra policys, riktlinjer samt informationsflödet.

• Arbeta för ökad omsättning, bibehålla lönekostnad- och kvalitetsmässiga mål enligt riktlinjer.
  • Samarbeta med marknadsansvarige och implementera lokal marknadsföring.
  • Sköta driftseffektivitet med personalfrågor exempelvis bemanning och utbildning.
  • Personalansvar som innebär rekrytering, ledning av personal samt att handskas med personalfrågor och utbildning,
  • Bedriva verksamhetens alla delar i enlighet med lokala lagar och föreskrifter, anställnings- och miljölagstiftning samt säkerhetsföreskrifter.
  • Löpande rapportering till ledningsgruppen.

Du har erfarenhet inom:

• Branschen, mat och dryck kännedom
  • Ledarskap
  • Kundservice
  • Budgetering

V.E.S.P.A bistår med:

• Tjänstebil och bensinkort, telefon och dator

Start Omgående

Lön Fast lön + bonus

Arbetsgivare V.E.S.P.A

Vi undanber oss all kontakt från övriga rekryterings- och bemanningsföretag då vi samarbetar med Talent ME AB i denna rekrytering.

Om du har frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Darek Jensen hos Talent ME på 0706 48 22 25 eller darek@talentme.se

Du skickar in Din ansökan genom att klicka på knappen sök jobbet. Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökanden.

Vi arbetar med löpande urval och intervjuer i denna process så välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 30-06-2016.

Sök jobbet