Monitor Larm & Bevakning i Göteborg AB

Välkommen Lina!

Nyhet   •   Jan 18, 2016 16:47 CET

Vi hälsar Lina välkommen till Monitor Larm & Bevakning! Vi växer och bli fler, som ett naturligt steg i vår utveckling. Vi ser att våra kunder ändrar sina behov av säkerhetslösningar, och att vi har ett ansvar att besöka våra kunder för aktiv rådgivning inom de produkt & tjänsteområden vi marknadsför. Alla har fullt upp med sin affär och glömmer ibland av att behovet och kanske risken på företaget förändrats över tid. ”Det känns bra och tryggt att Lina nu tar rollen som kundansvarig här hos oss så att vi kan fortsätta utveckla och serva våra kunder på bästa vis” säger Martin Dennås, VD.

”Genomgående i alla yrken och arbetsplatser som jag jobbat på under åren har varit att kunden har varit i fokus på olika sätt. Alltifrån sommarjobb på Liseberg, restaurangbiträde, kundserviceansvarig på ett jultidningsförlag, butiksansvarig och nu kundansvarig på Monitor Larm. Det senast året har jag utbildat mig inom Key account management. I min nya roll på Monitor vill jag vara med och utveckla relationerna och affärerna med kunderna. Se till att kommunikationen fungerar, vara närvarande, lyssna in kundernas behov och leverera relevanta lösningar till dem.

Jag ser mycket fram emot att lära känna Monitors kunder och skapa nya intressanta kundkontakter. När jag inte är på jobbet är det full fart med familjens aktiviteter, middagar med vänner och både korta och långa resor när tillfälle ges.” säger Lina Tasevski, Kundansvarig