Molico Sweden AB

Vi har öppet i mellandagarna!

Nyhet   •   Dec 11, 2012 10:17 CET

Vi på Molico Sweden AB skulle vilja önska alla våra kunder en riktigt God Jul och ett Gott nytt År.

Tiden går fort när man har roligt och snart försvinner många på en välförtjänt ledighet.Vi vill därför passa på att redan nu tacka för året som har gått och önska alla en riktigt God Jul och ett Gott nytt år.

Vi vill även be er se över era behov av flytt, lyft och transport-utrustning inför det nya året. Ni har väl inte missat vår senaste produkt, trappklättraren SAL. Med den, och många andra produkter som vi har i vårt sortiment, kommer ni att starta upp 2013 med personalvård, trygghet och lönsamhet i sikte. Precis som vi! Välkommen med din beställning innan året är slut!

Vi känner oss lite som jultomten, för vi är oerhört stolta över att ha trappklättraren SAL i vårt sortiment, tänk att kunna erbjuda alla nya o gamla kunder möjligheten till enkel smidig och säker godshantering, som verkligen fungerar i alla lägen. Vill ni ha utbildning på plats och/eller förslag på helhetskoncept för just ert företag, eller kanske bara träffas för ett möte, så kommer vi givetvis till er.

Vi kommer att dra ner på takten över Julen, men det kommer finnas bemanning på Molico Sweden ab i mellandagarna. Så om något dyker upp är det bara att höra av sig, så hjälper vi er.

Tel: 0155-202560 Mail: info@molico.se

God Jul och gott nytt år från oss på Molico Sweden ab