PiiGAB Processinformation i Göteborg AB

Vi på PiiGAB vill önska en God Jul och ett Gott Nytt År!

Nyhet   •   Dec 18, 2013 16:03 CET

I år önskar vi på PiiGAB God Jul genom att skänka ett bidrag till organisationen Ung Cancer. Ung Cancer arbetar för att alla unga vuxna som drabbats av cancer ska få det stöd, hjälp och vård de behöver. Organisationen arbetar inte bara för att de drabbade ska överleva sin sjukdom utan även för att de ska ha ett riktigt bra liv både under och efter sin sjukdomstid.

Årets julaktivitet gick även den i samma spår, vi på kontoret åkte till Ung Cancer och pärlade deras populära "fuck cancer" armband. Dessa armband blir också årets julklapp till alla anställda med respektive. Vill du veta mer om Ung Cancers verksamhet eller köpa ditt egna armband? Läs mer på www.ungcancer.se. Kanske får du ett armband som någon av oss på PiiGAB pärlat?

Vi har haft ett händelserikt år där vi bland annat har releasat en ny tilläggsapplikation till PiiGAB 900, nämligen PiiGAB QuickPost, som redan har fått en mycket god respons på marknaden. Under nästa år kommer arbetet med PiiGAB 900 att fortsätta och en del intressanta nyheter gällande Modbus kommer att presenteras. Vi har även släppt en ny version av PiiGAB M-Bus Setup Wizard och ytterligare nyheter gällande vårt populära verktyg kommer under 2014. Vi planerar även att släppa en ny uppgradering av vår PiiGAB Explorer/M-Bus OPC Server. Nytt för 2014 är även vår 1 - dags utbildning inom M-Bus och Modbus protokollen. Vill du veta mer om utbildningen eller har du andra frågor, kontakta oss gärna! Fler nyheter kommer framöver och vi ser mycket fram emot det nya året. Till dess vill vi önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!