Rexnes Fastighetsservice & Förvaltning

Vi satsar vidare

Nyhet   •   Apr 08, 2019 10:04 CEST

Vi har ett enkelt mål: att ta god hand om din fastighet. När du anlitar oss så får du alltid ett gott bemötande, en gedigen kompetens och utförliga arbetsrapporter. Men framför allt så får du pålitlig och kompetent fastighetsskötsel med över 25 års erfarenhet inom branschen.

Vi är Proffs på hem och kontorsstädning!

Det innebär att vi har kompetens för alla moment som ingår i regelbunden städning av hem, affärslokaler, kontor, förskolor och alla andra ställen där människor vistas till vardags.

Vi har dessutom specialkompetens inom golvstädning, vilket innebär att de vet hur alla sorters golv ska behandlas för att se snygga ut och hålla så länge som möjligt.

Samt att vi har stort kunnande när det gäller trädgårdsskötsel samt klippning av grönytor m m.

Vi försöker alltid göra vårt bästa och det genomsyrar hela företaget. Våra största styrkor är att vi inte ser problem utan bara lösningar. Vi har över 25 års erfarenhet inom Fastighetsservice samt hushållsnära tjänster samt fastighetsservice. I dag är vi ett växande företag eftersom våra kunder anser att vi gör ett bra arbete hos dom.

Syftet var att vi ville något mera, något lite bättre, lite enklare. Både för Rexnes Fastighetsservice och för våra uppdragsgivare. Ett nytt (FS) facilitets Service tänkande inom städindustrin och fastighetsservice, helt enkelt. Så föddes Rexnes fastighetsservice med målsättningen att förena det stora företagets stabilitet och solvens med det mindre företagets närhet och flexibilitet, och korta beslutsvägar.

Rexnes Fastighetsservice är ett renodlat serviceföretag med inriktning på (FS) Facilitets Service. Daglig städning av kontor, trappor, butiker, skolor, sjukhus, villor. Abonnemangs hemstädning av bostäder mm. Vi utför all slags städservice och fastighetsservice åt företag, myndigheter och privatpersoner mm.

Rexnes Fastighetsservice är en helhetsleverantör av service tjänster genom att anlita oss kan du lägga all kraft på Er kärnverksamhet. Vår affärsidé är att göra ert jobb enklare. Vi tar hand om all service ditt företag behöver. Allt från flyttstädning av lägenheter till daglig fastighets städning av BRF och stora centrumanläggningar, hemstädning som löneförmån, specialstädning, byggstädning, byggfönsterputs, golvvård, mm.