medalgon agentur

Vi söker en ny kursadministratör till kontoret i Sundbyberg

Nyhet   •   Maj 16, 2014 16:36 CEST

Medalgon Utbildning AB är ett utbildningsföretag som arrangerar föreläsningar och kurser runt om i Sverige, läs mer medalgon.se. Medalgon söker en ansvarstagande, strukturerad och serviceinriktad marknads- och kurskoordinator till vårt kontor i Sundbyberg.

Arbetet innebär att du bidrar till Medagons marknadskommunikation i form löpande författande och uppdatering på Medalgons olika kommunikationskanaler, inkluderat medalgon.se, Medalgons MyNewsDesk och sociala medier. Arbetet innefattar arbete med kampanjer och informationsspridning kopplat till de öppna föreläsningarna. Du ansvarar även för fortlöpande administration inför alla föreläsnings- och kurstillfällen. Arbetsuppgifterna som kurskoordinator fördelas över terminerna som försäsong-, högsäsong- och eftersäsongsarbeten.

Exempel på arbetsuppgifter: Skriva pressmeddelanden, producera visuellt material till hemsida och övriga kommunikationskanaler, inköpsansvar, materialbeställning, produktion av informationsblad i InDesign, utskick av informationsblad, produktion av annonsmaterial, biljetter, deltagarlistor, kursmaterial m.m., adressuppdatering, lokalbokning, kontakt med lokaler om teknik och förtäring, resebokning, ordermottagning, samt fortlöpande ansvar för och kontakt med kursvärdar (informera, anställa, och introducera).

Vi söker dig som uppskattar att arbeta i en liten organisation med en mångfald av arbetsuppgifter och ett flertal kontaktytor. Dina i särklass viktigaste talanger är sinne och lust för god service och gott bemötande av människor. Du kommer dagligen ha kontakt med kunder, föreläsare, kursvärdar och leverantörer. Stresstålighet (intensivt arbete och högt tempo i högsäsong), god förmåga att uttrycka sig i skrift, administrativ talang, datavana, god förmåga att prioritera och strukturera är förutsättningar för att trivas med arbetet som kursadministratör hos oss.

Tycker du att detta verkar vara ett arbete för dig och du dessutom gillar stort eget ansvar och ett självständigt arbete där du möter många intressanta personer, ser vi fram emot din ansökan, som vi ber dig hålla kort och koncis, max en A4-sida.

Arbetstid/Varaktighet
80% Under högsäsong är arbetet på heltid, som kompenseras med längre ledighet under sommar och jul.
Sista ansökningsdag 20140528
Vi tar emot ansökan via epost: karriar@medalgon.se