AFA Försäkring

Vill du veta mer om AFA Försäkring och följa vår verksamhet?

Nyhet   •   Jun 24, 2013 15:00 CEST

Nyhetsbrevet AFA Försäkring och omvärlden
Håll dig uppdaterad om vad som händer inom vårt försäkringsområde och andra närliggande frågor, genom att prenumerera på nyhetsbrevet AFA Försäkring och omvärlden. Nyhetsbrevet skickas ut cirka 6-8 gånger per år.

Nyhetsbrevet Trygg på jobbet
Nyheter om de kollektivavta­lade försäkringarna och annat som händer inom arbetslivsområdet. Vår ambition är att ge en kontinuerlig uppdatering om vår nya e-tjänst för skadeanmälan. Vi vill även berätta om det förebyggande arbete som vi bedriver bland an­nat genom finansiering av forskningsprojekt.

Nyhetsbrevet Forskning och Utveckling
AFA Försäkring är en av de största finansiärerna av forskning och utveckling inom arbetsmiljöområdet. Nyhetsbrevet skickas ut cirka 4 gånger per år. http://www.afaforsakring.se/Forskning/Nyhetsbrev1/

Nyhetsbrevet Försäkrad via jobbet
Försäkrad via jobbet är en webbplats om kollektivavtalade försäkringar för kommuner, landsting, regioner och Pacta företag.

Nyhetsbrevet Suntliv.nu
Webbplatsen suntliv.nu är en del av Suntarbetsliv – parter för prevention (De fackliga organisationeran i samverkan med Sveriges Kommuner och Landsting samt Pacta. Brevet skickas ut varje vecka och innehåller de senaste artiklarna om arbetsmiljö och hälsa samt aktuell information om projekt och forskning.