Vixdar

Villauthyrning italien

Nyhet   •   Jan 07, 2010 17:50 CET

Villauthyrning italien är den snabbast växande företag som erbjuder alla typer av villor, herrgårdar och lägenheter för uthyrning ändamål i vackra Toscana, Italien. Villa Rental Italien har väl möblerade rum och lägenheter för turister och besökare med ekonomisk priser. Kundens förtroende är första prioritet för Villa Toscana och vi gör vårt bästa för att underlätta kundernas väl artig sätt.

Villa Toscana underlättar kunder med bra erbjudande genom ute hela året. Semestervillor i Italien ger 10% till 20% rabatt på alla villor och lägenheter som är online turist boka via vår hemsida. Arrangemang Italien har många olika hyra villor och med billig kostnad. Vi har mycket fin utsikt över villor nära sjö, kust och hav. Vår hyra villor inkluderar Umbrien Villas, Toscana villor, Liquria villor, Amalfikusten villor, Lake District villor och Sardinien villor. Nu är vi ge god service hyra för lägenheter också och vi har bra utsikt över lägenheter. Vi har stora rum och varje rum är möblerade enligt den internationella stilen.

Vår Laura Lägenhet Rom lägenhet, bekvämt beläget på en lugn gata, bara ett stenkast från Piazza del Popolo. Nyrenoverat med magnifik trä strålade tak och trägolv. Detta ljus lägenhet är mycket välskött och omsorgsfullt inredda för att garantera gästerna en trevlig vistelse.Gångavstånd till alla bekvämligheter, stora shoppingstråken och kollektivtrafik.

Förunderlig villor Italien, Toscana villa och lägenheter, allt från raster centrum i Rom, Florens och Venedig, till Toscana, Umbrien och havet semester på Sardinien, Amalfikusten och Sicilien, Vi ger lyxig semester i Italien villa. Dessa egenskaper ger en unik upplevelse som oftast överträffar alla förväntningar