Webforum Europe AB

Vinn en festmåltid för fyra! Svara på tio snabba frågor om projektarbete.

Nyhet   •   Sep 09, 2010 11:33 CEST

Vad är viktigt när man driver projekt?
Idag driver nästan alla någon form av projekt, allt ifrån en liten kontorsflytt till att bygga en tunnel genom Hallandsåsen. Webforum genomför just nu en minienkät för att få en ännu bättre bild av vilka funktioner som är viktiga i ett projektverktyg.

Vi vill gärna ha din hjälp att besvara några korta frågor kring detta. Det tar endast ett par minuter av din tid. Resultatet av undersökningen kommer att publiceras på webforum.com.

Klicka här för att svara på 10 snabba frågor och delta i utlottningen! »

Vinn!
Bland de som besvarar enkäten kommer vi att lotta ut en middag för fyra personer. En kock från Rent-a-Chef kommer hem till dig och lagar en festmåltid. Om Rent-a-Chef inte finns på din ort bjuder vi på restaurang istället.

(Sista dagen att delta i tävlingen är 100925. Värde 2 780 kr.)

Om Webforum
Webforums vision är att erbjuda marknadens bästa projektverktyg med stöd för samarbete, projekt och projektkontor som en webbtjänst. Webforums kunder kan vara igång med att planera och arbeta i ett nytt projekt på några minuter. Det unika med Webforums projektverktyg är möjligheten till kundanpassning av innehåll, färg och form utan krav på installation eller programmeringskunskaper. Tjänsten har ett komplett stöd för att planera, genomföra och följa upp projekt.

www.webforum.com