Guava Sverige

Vinn fina julklappar i Guavas julkalender!

Nyhet   •   Dec 01, 2009 11:10 CET

Idag öppnas första luckan i Guavas digitala julkalender. Biobiljetter, presentkort och spikmatta är några av de priser man kan vinna i Guava Julkalender 2009. Varje dag kan man svara på en fråga inom internetmarknadsföring och vara med i utlottningen av dagens pris.

Vill du också lära dig mer om marknadsföring på internet och ha chansen att få några extra paket inför julen? Delta du också i Guavas jukalender som du hittar på www.jul.guava.se.

Här har du också möjligheten att skicka en julhälsning till vänner, familj och kollegor  med våra kostnadsfria e-julkort!

Guava Sweden AB är en nytänkande digital marknadsföringsbyrå. Guava erbjuder en hög expertis över hela spektrumet utav digital kommunikation. Företaget levererar helhetslösningar inom sökmotorsmarknadsföring i form av både sökmotoroptimering för den organiska sökträfflistan, sponsrade länkar (PPC) på sökmotorerna och effektmätning och uppföljning på era investeringar med hjälp av verktyg som Google Analytics.