Jan Wejdmark tillträder ny roll på Newsec

Pressmeddelande   •   Okt 11, 2010 09:02 CEST

Jan Wejdmark, Senior Partner i Newsec, har tillträtt ny tjänst med ansvar för att marknadsföra och erbjuda Newsecs alla tjänster utifrån konceptet The Full Service Property House.

”Jag ser fram emot att fortsätta utveckla vårt erbjudande och ytterligare stärka Newsec som The Full Service Property House”, säger Jan Wejdmark, Senior Parter i Newsec.

Jan Wejdmark har varit anställd på Newsec sedan 1994, senast i rollen som trans-aktionschef.

”Jan Wejdmark har lång erfarenhet, djup kunskap och stor förståelse för fastighets-branschen. Därtill har han ett brett kontaktnät, vilket alla är viktiga faktorer i vår ambition att kontinuerligt skapa mervärde åt våra kunder och samtidigt stärka Newsec som The Full Service Property House”, säger Newsecs VD Patrik Enblad.

För ytterligare information kontakta:
Patrik Enblad, VD Newsec, tel: 0704-86 17 77
Jan Wejdmark, Senior Partner, tel: 0708-44 30 45

Newsec är norra Europas enda fullserviceföretag inom fastighetsbranschen, med 12 kontor i 7 länder. Newsec erbjuder tjänster till såväl fastighetsägare som företag som hyr eller äger sin fastighet. Newsec har omkring 550 anställda och har den senaste tiden varit rådgivare i affärer med ett sammanlagt värde av över 90 miljarder kronor. Vi värderar fastigheter värda mer än 650 miljarder kronor per år och förvaltar över 1 000 fastigheter med ett totalt värde av 100 miljarder kronor. Via vårt väl underhållna internationella nätverk om 6 000 konsulter, kan vi erbjuda våra tjänster på den globala marknaden. Detta gör oss till norra Europas enda fullserviceföretag inom fastighetsbranschen vilket ger oss en unik förmåga att förutsäga framtiden.