Newsec försärker uthyrningsorganisationen i Göteborg

Pressmeddelande   •   Aug 29, 2013 08:00 CEST

Newsec rekryterar Ulf Birk som uthyrningsansvarig i Göteborg. Ulf Birk kommer närmast från CBRE och har lång erfarenhet samt ett brett nätverk inom fastighetsbranschen.

”Jag är stolt över att få vidareutveckla Newsecs uthyrningsorganisation i Göteborg. Det finns en uttalad ambition att växa uthyrningserbjudandet och jag är glad att få vara del i denna utveckling”, säger Ulf Birk, ny uthyrningsansvarig i Göteborg på Newsec Asset Management

Ulf Birk tar över som ansvarig för uthyrningsorganisationen i Göteborg och ersätter Carl Petre som går vidare till egen verksamhet. Ulf tillträder tjänsten den 10 september och kommer närmast från CBRE där han arbetat som uthyrare.

”Vi är mycket glada och stolta över att kunna förstärka vårt uthyrningserbjudande med Ulf Birk. Han har en gedigen erfarenhet och kompetens inom lokaluthyrning som kommer att bidra till att skapa mervärde för våra kunder i Göteborg, säger Fredrik Brandt, uthyrningschef, Newsec Asset Management.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Fredrik Brandt, Uthyrningschef, Newsec Asset Management
Telefon 08-55 80 50 25, e-post fredrik.brandt@newsec.se

Niklas Alm, Kommunikationschef, Newsec
Telefon 0708-24 40 88, e-post niklas.alm@newsec.se

Newsec grundades 1994 och är partnerägt. Idag har bolaget över 600 medarbetare fördelade på ett 20-tal kontor runt om i norra Europa. Newsec genomför årligen tusentals uppdrag och förvaltar över 1 000 fastigheter. Genom den stora volymen, lokal närvaro samt bredden och djupet inom de olika verksamheterna erhålls stor kunskap om fastighetsmarknaden i norra Europa.