Newsec förstärker inom ekonomisk förvaltning

Pressmeddelande   •   Jun 20, 2013 08:00 CEST

Newsec Asset Management förstärker sitt ekonomiska förvaltnings-erbjudande och rekryterar Lisa Lindvall och Erik Johansson som Key Account Financial Managers.

”Vi är mycket glada och stolta över att ytterligare kunna stärka vårt team inom ekonomisk förvaltning genom att rekrytera Lisa och Erik. Vi har en uttalad ambition att satsa framåt och med dessa rekryteringar förstärker vi vårt erbjudande på bästa möjliga sätt”, säger Ulla Pernheden, Ekonomichef, Newsec Asset Management.

Lisa Lindvall kommer att verka som Key Account Financial Manager inom Newsecs uppdrag för CBRE Global Investors. Lisa tillträder sin tjänst den 19 augusti och kommer närmast från PwC där hon arbetat på Real Estate-enheten.

Erik Johansson kommer att verka som Key Account Financial Manager inom Newsecs uppdrag för Granen och tillträder sin tjänst den 10 september. Erik kommer närmast från Ernst & Young där han varit auktoriserad revisor inom fastighetsenheten.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Ulla Pernheden, Ekonomichef, Newsec Asset Management
Telefon: 0708-44 30 67, e-post: ulla.pernheden@newsec.se

Niklas Alm, Kommunikationsdirektör, Newsec
Telefon: 0708-24 40 88, e-post: niklas.alm@newsec.se

Newsec grundades 1994 och är partnerägt. Idag har bolaget över 550 medarbetare fördelade på ett 20-tal kontor runt om i norra Europa. Newsec genomför årligen tusentals uppdrag och förvaltar över 1 000 fastigheter. Genom den stora volymen, lokal närvaro samt bredden och djupet inom de olika verksamheterna erhålls stor kunskap om fastighetsmarknaden i norra Europa.