Newsec förstärker inom transaktionsrådgivning

Pressmeddelande   •   Dec 17, 2015 08:00 CET

Victoria Ödmark

Newsec förstärker sin transaktionsenhet med Victoria Ödmark som Senior Associate inom fastighetstransaktioner.

Victoria kommer närmast från Savills Sweden, där hon de senaste tre åren arbetat som transaktionsrådgivare. Victoria har en masterexamen i Bygg- och fastighetsekonomi från KTH.

”Med Victorias erfarenhet inom fastighetstransaktioner och nätverk inom branschen stärker vi vårt team ytterligare, i syfte att fortsätta bygga starka och långsiktiga kundrelationer”, säger Max Barclay, VD, Newsec Sweden.

Victoria tillträder sin nya tjänst den 18 december 2015.

Newsec – The Full Service Property House in Northern Europe – erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster. Newsec grundades 1994 och är idag ett partnerägt bolag med ca 1000 medarbetare fördelade på 32 kontor. Newsec har ca 260 miljarder kronor under förvaltning, tecknar årligen hyresavtal om ca 500 000 kvadratmeter, genomför transaktioner om mer än 30 miljarder kronor och värderar fastigheter till ett underliggande värde av ca 1000 miljarder kronor. Tack vare stora volymer, lokal närvaro samt bredd och djup inom olika verksamheter besitter Newsec unik kunskap om fastighetsmarknaden i norra Europa.