After Dark till Skövde den 26 oktober

Pressmeddelande   •   Apr 19, 2013 12:54 CEST

Endast några dagar efter att Tomas Ledin lämnat Skövde står det klart att ännu några av Sveriges mest poplulära artister kommer till Skövde. Det är Christer Lindarw tillsammans med Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson och det största After Dark-gänget någonsin, som bjuder på show i Arena Skövde den 26 oktober, 2013.

Det är oerhört roligt att After Dark har valt att förlägga en av sina föreställningar till Skövde, säger Ulf Andersson, tf VD på Next Skövde. Vi arbetar kontinuerligt för att Skövde ska vara ett självklart val när artister lägger sina turnéplaner. Här finns ett stort publikunderlag, flera bra lokaler att arrangera konserter och evenemang i samt ett stort utbud av restauranger, caféer, barer, butiker och boendeanläggningar - som bidrar till helhetsupplevelsen för besökaren.

After Dark utlovar i sin show en resa mellan storslaget och intimt, fabulöst sagolikt och hissnande romantiskt i fantastiska kreationer. Könsroller kommer att utmanas, vändas och vridas på i en sprudlande scenshow med mycket glitter, glamour, lyx och spänning. Ett högt tempo och en rejäl dos humor.

Åldersgräns: 18 år, i målsmans sällskap 13 år.

Showen startar kl 19:30 och pågår i ca 1 tim och 40 min utan paus.

Pris 595 kr

Biljetter säljs fr o m den 22 april på Skövde Turistbyrå och via Ticnet.

Läs mer här: http://www.vastsverige.com/sv/skovde/products/146435/After-Dark-Lets-party/

För mer information om föreställningen och biljetter, vänligen kontakta:

Skövde Turistbyrå

Staketgatan 12, 541 27 Skövd

Epost: info@nextskovde.se

Next Skövde verkar för att Skövderegionen är välkomnande och attraktiv.