Tack Skövde för ert bidrag till Musikhjälpen 2015!

Pressmeddelande   •   Dec 21, 2015 11:09 CET

Under december månad har Next Skövde stått som arrangör för två initiativ som stöttat Musikhjälpen 2015 under parollen Generösa Skövde. Den 17 december arrangerades Julrock i Skövde och under den gångna veckan har vi också haft en auktion hos Musikhjälpen där vi auktionerat ut ett STCC-paket. Dessa två initiativ har totalt samlat in 25 116 kr till Musikhjälpen 2015, varav 9016 kr kommer från Julrock i Skövde och 16 100 kr från STCC-auktionen. Det är helt fantastiskt att vi uppnått ett sånt fint resultat och vi vill rikta ett stort TACK till alla er som gjort det möjligt.

Vi vill tacka alla företag, sponsorer, band, besökare och eldsjälar.Tillsammans har vi bidragit till att göra världen lite bättre!

Tack till:

Julrock i Skövde:
Soundstar
Skaratält
Mikael De Bruin
Ammotrack
SoundAct
Kaross
Creedence Tribute
Isak Hallén
Idé-reklam
Skövde Cityförening
Skövde Scoutkår
SLA
Swedbank
Skövde Nyheter

STCC-auktion:
Clarion Collection Hotel Majoren
STCC
Arena Skövde

Next Skövde verkar för att göra Skövderegionen välkomnande och attraktiv i samverkan med aktörer inom bolagets affärsområden turism, möten, evenemang och handel. Genom samarbete kring kommunikation, marknadsföring och försäljning ska bolaget skapa utveckling och tillväxt inom besöksnäringen och stärka Skövderegionen i Västsverige som ett attraktivt besöksmål med ett gott värdskap.