Nine Yards är nominerade och kan bli årets byrå… Igen…

Pressmeddelande   •   Jan 21, 2016 17:47 CET

- Det är klart att vi är stolta över att vara en av de absolut bästa byråerna i vår del av kommunikationsbranschen säger Janne Björge vd på Nine Yards.

- Nyheter för tävlingen i år är att kategorierna Brand experience har delats upp i två kategorier, Brand Experience 7-25 mkr samt Brand Experience 25+ mkr.

Bransch- och kvalitetsstudien ”Årets Byrå”

För fjortonde året i rad har nu analys- och konsultföretaget Regi genomfört branschstudien Årets Byrå. Undersökningen som ligger bakom nomineringarna fokuserar på hur köpare av kommunikationstjänster upplever och värderar sina byråer. Resultaten är baserade på över 2700 kundbedömningar och 179 byråer ingår i studien fördelat på 14 olika byrådiscipliner.

Vinnarna av Årets Byrå utses på Cirkus den 11 februari

Nine Yards har i dag +45 anställda och kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och numera även i Oslo och arbetar med kunder som Audi, Carlsberg, Volkswagen, EY, XL Bygg och Orio.

Sedan starten 2004 har byrån skapat kommunikation för en miljard svenska kronor varav runt 10 % har varit med norska kunder som Carlings, XL Bygg, Cubus, Urban med flera.

Kommentarer (0)