Premiär för Nine Yards podcast

Med boken ”9” delade vi på Nine Yards med oss av mer än 10 års erfarenhet av att arbeta med varumärkesupplevelser och varumärkeskommunikation.
Nu fördjupar vi och utvecklar tankarna i en inspirerande podcast där bokens författare, Jörgen Svedberg, samtalar med intressanta gäster om hur man egentligen bär sig åt för att lyckas med sin kommunikation.
Första avsnittet av nio lanseras i dag, tisdag den 9 december.

Med uppskattade boken ”9” bjöd vi på Nine Yards in till nio resonemang kring varumärken och varumärkeskommunikation. Men, naturligtvis, finns det oerhört mycket mer att säga. Så nu följer vi upp och fördjupar oss i dessa resonemang i podcastformat.

Podcasten ”9” är ytterligare ett sätt för oss att bjuda tillbaka genom att dela med oss av vår kunskap kring varumärken och varumärkeskommunikation. Det är ett försök att analysera och hitta lösningarna på hur vi, såväl producenter som konsumenter av kommunikation, måste utvecklas i takt med att medielandskapet förändras.

Vi gör detta försök i diskussionsform, tillsammans med några av de skarpaste människorna i kommunikationsbranschen – både från kundsidan och byråsidan. Nio avsnitt med intressanta tankar, utvecklande resonemang och funderingar – allt som allt inspirerande och underhållande lyssning för alla som arbetar med eller intresserar sig för varumärken och hur vi bör arbeta med dem, hur vi gör dem till vinnare.

I första avsnittet försöker vi bland annat tydliggöra vad ett varumärke är, och inte är, samt värdet av ett starkt varumärke.

I avsnittet medverkar Marie-Therese Helmertz, Brand Director Scandic Hotels, Åsa Marklund, Varumärkeschef Berghs School of Business, Daniel Da Silva, Creative Director, Nine Yards och Jörgen Svedberg, Senior Advisor, Nine Yards och författare till boken ”9”.

Trevlig lyssning!

Lyssna på första avsnittet här:

Ämnen och gäster:

Avsnitt 1: Vad ett varumärke är