No Problems expanderar och rekryterar till industrin

Nyhet   •   Jan 17, 2018 10:45 CET

Emil Öierstedt, nyrekrytering till No Problems huvudkontor i Göteborg.

Nu utökar No Problems sin support till bolagsgruppen med Emil Öierstedt, som ska ansvara för industriverksamheten samt kvalitet och miljö.

Emil Öierstedt har en lång erfarenhet i branschen och har själv en bakgrund som ställningsmontör. Senast kommer han från Norisol där han den sista tiden arbetade som projektledare inom teknisk isolering. Innan dess var han platschef för Norisol på Borealis i Stenungssund med ansvar för fabrikens byggnadsställningar.

Emil Öierstedt tillträdde den nya tjänsten vid årsskiftet och ska arbeta med utveckling av No Problems industriverksamhet, men kommer även att ha ansvar för systematiskt kvalitets- och miljöarbete. Emil kommer i sin roll att aktivt vara ute och stötta No Problems tio olika partnerbolag i frågor som rör projekt och underhåll inom industrin.

– Att få arbeta för No Problems innebär att jag kommer få möjlighet att arbeta inom en stor bredd, både geografiskt och kundmässigt, vilket jag ser fram emot väldigt mycket, säger Emil.

No Problems har expanderat kraftigt sedan starten 2003 och har de senaste fem åren allt mer utökat sin verksamhet inom industrin.

– Vi är mycket glada över att ha rekryterat Emil. Att ha honom på plats för att leda och utveckla de här delarna av vår verksamhet gör att vi kommer kunna fortsätta vår lönsamma expansion även de kommande åren. Men också att vi i ännu högre grad kommer kunna säkerställa trygga och säkra arbetsplatser - för både våra egna medarbetare och kunder, säger Anders Olausson, VD på No Problems.

För mer information:

Anders Olausson, 0702-198706, anders.olausson@noproblems.se

Emil Öierstedt, 0720-701776, emil.oierstedt@noproblems.se

Om No Problems

No Problems Scaffolding erbjuder ställningar för både industri och fasad samt väderskydd för industri och byggprojekt. No Problems är verksamma i hela södra och mellersta Sverige och har i dagsläget kontor på följande orter: Karlstad, Örebro, Göteborg, Lidköping, Trestad, Kungsbacka, Halmstad, Norrköping och Jönköping. Läs mer på www.noproblems.se