Nicklas Wallman blir KMA-ansvarig produktionschef för industriprojekt

Pressmeddelande   •   Jan 30, 2017 08:08 CET

Nicklas Wallman

Vi välkomnar Nicklas Wallman som nyligen tillträtt som KMA-ansvarig produktionschef. Han kommer att jobba mestadels ute hos våra industrikunder och vara bryggan mellan arbetsledd personal och kundansvarig platschef.

- Detta är en tjänst vi inte tidigare haft hos oss och jag är glad att vi tagit beslutet att höja servicen ute hos våra industrikunder. Vi strävar hela tiden efter att bli bättre och med Nicklas på plats kommer vi få en mycket snabbare och korrekt dialog och arbetsgång på plats, säger Jörgen Sillerström, VD för No Problems Scaffolding AB.

Nicklas huvudsakliga uppgift blir att se till att No Problems Scaffolding lever upp till och möter de ställda interna och externa kraven genom hela processen, från anbud och genom hela processen till färdigställande av projektet.

Nicklas Wallman har sedan 2011 jobbat som ställningsbyggare och kommer närmast från Borealis Polyeten i Stenungsund, där han haft en ledande roll med arbetsledning av runt 20 personer.