No Problems startar upp nytt affärsområde

Pressmeddelande   •   Apr 10, 2018 08:52 CEST

No Problems bryter ny mark och expanderar sin verksamhet inom ytterligare ett affärsområde – teknisk isolering.

Årets stora händelse för No Problems-gruppen är uppstarten av Technical Insulation, ett helt nytt affärsområde för bolaget. Först ut är Jönköping som startat igång sin verksamhet nu i april.

Verksamhetsansvarig på plats, Peter Olin, har varit verksam i branschen i över 30 år.

- Jag ser verkligen fram emot att driva och utveckla No Problems Technical Insulation och att träffa båda nya och gamla kunder, säger Peter.

No Problems har sedan 2008 varit verksamma inom byggnadsställningar och väderskydd. Att kunna kombinera det med den nya disciplinen ser No Problems en stor potential i.

- Vi har planerat att utveckla koncernen under en längre tid, vi tror verkligen på att det finns stora vinster för många kunder med att nu addera teknisk isolering till våra tjänster, säger Jörgen Sillerström, grundare av No Problems.

No Problems-koncernen består idag av totalt 12 bolag och är verksamma i södra och mellersta Sverige.

Mer information:

Peter Olin
peter.olin@noproblems.se

www.noproblems.se

Vi använder BYGGLET – ett webbaserat projekthanteringssystem, kan du som industrikund hålla dig uppdaterad om hur mycket tid som går åt för upp- och nedmontering. Du kan följa projektet med högst en dags fördröjning.